jueves, 22 de agosto de 2013

Gyeongju


Gyengju es una ciutat mooolt agradable que esta super petada de turistes. S'anomena el museu al aire lliure de la quantitat de coses per vore que hi ha. Lo mes impactant per a mi son els Tumulis, tombes d'antics reins que van ser soterrats amb joies i les seues pertinences.

Tambe vam visitar pagodes, el temple Bulguksa (un dels temples mes sagrats pels Koreans), i a la gruta Seokguram, on hi ha un Buddha tallat de pedra que impresiona molt. Ens va impresionar tant que vam passar dues vegades per la gruta.

El trekking que vam escollir va ser molt interesant, anaves caminant pel parc natural Namsam i anaves trobant, per les rutes marcades, Pagodes antigues, tumilis, temples, ermitanys... va ser sorprenent i molt molt divertit doncs anavem fent una mica d'aventureros. Un dia molt entretingut, encara que vaig tenir que baixar i pujar amb cordes... (m'en vaig enrecordar dels Olmos, el dia que vam fer la volta per les emites de Montserrat...)

Tres dies genials on vam fer picnics al costat dels tumulis -amb la beguda de l'estiu, el Makgoli-,on vam fer compres, com els EVISU que em vaig comprar, i dels quals estic super happy, i vam passejar entre camps d'arros, vam fer siestas, vam caminar pel parc natural, entre pagodes i temples, un luxe...

 Unes fotos, com sempre, per a que gaudiu del viatge com nosaltres



Els meus EVISU

En el parc Natural Nasam amb un dels temples que vam descobrir en el cami
Una pagoda milenaria

No hay comentarios:

Publicar un comentario